El 15 de juny de 2025 es va celebrar la setena edició de la trobada Old School Sabadell organitzada per True Style SBD a Sadadell Sud i, com que encara no havia anat mai a aquesta trobada (els que em coneixen saben que rarament vaig a esdeveniments on no hi arribi el metro), hi vaig assistir per veure de què anava la cosa.
Normalment no faig dues parts d'un mateix esdeveniment, a menys que pugui fer les fotos del dia que es va celebrar i d'uns dies després amb totes les peces acabades. Aquest no és el cas però n'hi havia tantes que he decidit fer aquesta primera part amb una breu crònica i fotos de la gent i una segona part amb totes les peces.
Uns dies abans vaig contactar amb uns quants amics que potser hi podríen anar i finalment vaig quedar amb el Hate directament al mateix lloc, controlant per arribar més o menys a una hora semblant. Vaig arribar a Rodalies Sabadell Sud cap a les 11:30, vaig trucar al Hate i vaig anar cap a la zona de la trobada.
El lloc és un tram de carrer tallat al trànsit. Al costat de les vies del tren hi havia un pàrquing a l'aire lliure, al costat de les naus industrials hi havien els murs per a pintar i al centre, sobre l'asfalt, hi havia l'escenari i algunes paradetes de venda de roba, art, pintura i servei de bar, imprescindible per a calmar la calor.
Sabíem que hi trobaríem gent i així va ser. Molta gent. Majoritàriament escriptors de graffiti, ja que els escriptors convidats als murs autoritzats són el plat fort d'aquesta trobada, tot i que l'organització també compta amb una petita representació dels elements principals de la cultura hip hop.
Per l'escenari van passar els deejays Ramzéh, Técnica Intacta, Pin, Sad i Falafel, així com l'emcee Raze que va fer la presentació amb la col·laboració del bboy Briky, que tenia el parquet davant de l'escenari per anar fent cyphers mentre sonava la música i pintaven els murs. Els escriptors convidats segons el cartell van ser:
Saturno, Foham, BigZeta, Kone, Zoen, Pako, Maga, Astro, Rezo, Dela, Hit, Fil, Supe, Flash, Noble, Gota de Abril, Ome, Eslicer, Baste, Erizo, Tasyer, Sermon, Uri, Kets, Axia, Caneda, Salvia, Zudi, Sik, Werens, Beon, Evils, Reos, Ongi i Stor.
Jo diria que van pintar-hi uns quants més... a més dels escriptors espectadors. Entre el públic assistent també hi havien breakers de la vella escola, emcees i deejays de l'era daurada, així com d'altres generacions. Alguns van sortir al cypher i d'altres al micro lliure. Ambient familiar amb tallers de graffiti i break per a nens.
El servei de barra va ser imprescindible, tot i que amb la intensa calor no hi havia qui es quedés a dinar a peu dret sota el sol. Nosaltres vam marxar a un Burger King proper (feia 15 anys que no en visitava cap) amb aire condicionat, taules amb seients còmodes, menjar calent i beguda freda. Vam dinar, descansar i tornar.
A l'hora de finalització em vaig començar a acomiadar i marxar. Quan m'acostava a l'estació vaig sentir que cridàven per fer la foto de família, que em vaig perdre perquè feia tard a una trobada tribunera a Terrassa... Va ser un gran dia a recordar, malgrat les altes temperatures de l'onada de calor. Si tinc l'oportunitat, repetirè!
D'entre els molts que van venir només anomenaré els que recordo haver-hi parlat: Absure 2000, AEEC, Bre, Briky, Can, Caneda, Chino, Dem, Figueres, Fil, Flash, GranZeta, Hate, Jaime, Juanma, Koa, Lluís, Metro, Neas, Norek, One, Ongi, Pako, Pop, Raze, Rize, Saker, Silvia, Slader, Split, Thee i Zudiote.
A continuació, unes quantes fotos del festival.
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Foto de Jaime Fernandez Aparicio
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Foto de Jaime Fernandez Aparicio
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Old School Sabadell 2025
Fitxa:
Trobada: Old School Sabadell
Edició: Setena - 2025
Organització: True Style SBD
Preu: Gratuït
Data i hora: 15 de juny de 2025 de 10 a 18h
Lloc: Carrer Puig i Cadafalch de Sadadell (al costat de Rodalies Sabadell Sud)
Entrades relacionades:
Old School Sabadell 2025 (1)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada